Structura Teritoriala a Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania

Vergil CHITAC.Prima optiune a imm-istilor constanteni

Patronatul Intreprinderilor Mici si Mijlocii Constanta a organizat joi, 19 mai 2016, la hotel Ibis din Constanta evenimentul “Politicienii la raport”, manifestare ce face parte din campania de advocacy derulata de organizatia patronala, in perioada 1mai – 30 iunie 2016.

In cadrul acestui eveniment, echipa Constanta Advocacy Group a prezentat cele mai importante campanii de advocacy derulate de catre Patronatul IMM Constanta din 2004 si pana in prezent, precum si rezultatele finale ale campaniei “Politicienii la raport”.

Cu acest prilej, presedintele Patronatului IMM Constanta, Iulian GROPOSILA a subliniat atat importanta parteneriatului public-privat, cat si necesitatea de responsabilizare a decidentilor politici de sustinere si consolidare a unui mediu de afaceri local predictibil si prietenos, prioritar fiind sectorul intreprinderilor mici si mijlocii care reprezinta motorul economiei nationale si locale.

“Noi, imm-stii constanteni ii sustinem candidatura domnului Vergil CHITAC din trei considerente: este un om de dialog, trasparent si deschis catre comunitate; are viziunea si pregatirea necesara sa transforme mediul de afaceri constantean  intr-unul dinamic si prietenos si, nu in ultimul rand, propune proiecte fezabile si realiste pentru sustinerea intreprinderilor mici si mijlocii locale”, a declarat Iulian GROPOSILA.

_DSC94001

Invitat la acest eveniment, candidatul PNL la Primaria Municipiului Constanta, Vergil CHITAC a spus ca: “primaria ar trebui sa fie liantul intre mediul de afaceri si facultatile constantene. In facultati nu se pune accent pe educatia antreprenoriala, tinerii absolventi fiind total nepregatiti pentru a intra in mediul de afaceri”. Vergil CHITAC considera ca printre prioritatile autoritatii locale trebuie sa se numere debirocratizarea administratiei, publicarea calendarului de achizitii publice, crearea infrastructurii de afaceri, precum si alternativa online pentru serviciile prestate la ghiseu.

Totodata, au fost aduse in prim planul discutiilor aspecte si prioritati ce ar putea imbunatati relatia dintre intreprinzatori si administratia publica locala, fapt ce ar conduce la consolidarea mediului de afaceri constantean.

Impactul a fost unul pozitiv, cei prezenti apreciind si sustinand scopul campaniei de advocacy, dar si demersurile viitoare ale Patronatului IMM Constanta pentru dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii.